2012. április 6., péntek

Álmaimban Amerika...

Egyetlen lépés választ már csak el Amerikától, még pedig a vízum. Minden együttható egybenállása mellet is létezik ez a bizonyos kis "apróság" amely mindent felrúghat, vagy felszentelhet. Nem akarok semmit elkiabálni, vagy ilyen-olyan indokokat sorakoztatni, de reményeim szerint minden rendben lesz. A papírjaim elvileg rendben vannak.

Egy hónap múlva megjárom NewYorkot és megyek az én kis helyemre Rehoboth Beachre. Addigra, ha minden igaz már várnak ott a lányok, akikkel lakni fogok.
Munka van, szállás éppen rendeződik, társaság van, repjegyem is megvan, és most keresem a kőkemény eurókat, hogy aztán dollárokra válthassam őket. Pénzváltós múltamnak köszönhetően elég otthonosan mozgok ezek világában, nem ijeszt meg egy idegen pénznem a tárcámban. Én már valuta-edzett vagyok.
Mikor lefoglaltam a CSAK ODA jegyem NewYorkba, először kétségbeestem, aztán örültem. Olyan felfoghatatlan érzés az egész. Aztán megbarátkoztam a gondolattal. Néha a jótól is megijed az ember, néha az is tud nehéz lenni. Amerika nem kevés fejtörésembe és pénzembe van már, így nagyon remélem hogy szuperjó lesz. Hatalmas tervek és álmok vannak a tarsolyomban, és ha egy valamit tanultam ezektől a németektől, akkor az az, hogy ne sajnáld elővenni a büszke és törtető énedet, és igenis lehet a "szarból is várat építeni". Bár ledöbbent mennyire nagyra vannak magukkal, az igazság az, hogy meg is van az eredménye, és a miértje. Volt, ami volt. Eddigi életemben mindig ostoroztam magam, és nem tudtam elhinni. hogy igenis lehet nekem is jó, annak ellenére hogy nem panaszkodhatok semmire így sem. A lényege az egésznek tényleg egy közhely; higgy magadban. Vannak buktatók, néha meg is bukunk, de ez is a show része, néha meg kell tanulni újra felállni, és előre nézi. Ma olvastam egy jó idézetet, az itt annyira közkedvelt idézetes naptárban, magyarul valahogy így szól; "A szerencse sosem hagy el minket, csak néha szabadságra megy."


Előveszem hát öntudatos énem, és masírozok előrefelé. Csütörtökön kiderül kapok-e felhatalmazást a sorstól egy kis amerikai mókára. Ha igen, higgyétek el, nem leszek szerény büszkének lenni, és a hatalmas terveimet valóra váltani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...