2013. július 15., hétfő

What's up?

Najó, azért ez már túlzás! Egy hónapja már szinte hogy egy mukkot sem írtam. Ha őszinte akarok lenni, jól tettem! Persze igazából zavar, de egyszerűen annyi minden volt és van hogy elég nehéz lenne utolérni magam. Az élet végre zajlik, de rendesen és valahogy minden annyira más mint ahogy indult. Ma van három hónapja, avagy negyed éve hogy visszatértem. Van egy orosz csajszi aki most jött először és itt van egy hónapja és furfangos, elgondolkoztató kérdéseket tud feltenni. Például kérdezte hogy a tavalyi év volt e jobb vagy az idei. Nehéz kérdés. Nyilván mindkettőben van jó is és rossz is, avagy nem mennék vissza arra az időre mikor itt szenvedtem mert nem tudtam igazán beszélgetni vagy úgy eleve érvényesülni. Idén ezzel már nincs bajom, be sem áll a szám, tudok már szóviccelni - akárcsak magyarul, imádom! - és sokat számít hogy nem vagyok idegen már a környéken és az embereknek, illetve hogy a munka sem okoz gondot olyan szempontokból mint tavaly. Nyelvileg, megértés és megértetésileg. Persze már más az viszont hogy nem vagyok elvarázsolva California miatt, meg valahogy már nem vár annyi minden itt sem felfedezésre. De azért most is történnek még frankó dolgok.
Dolgozok, szórakozok, tervezek és kb örökké álmos vagy fáradt vagyok! Ilyen a nyár! Voltam AtlanticCityben, meg megyek is mindjárt megint, illetve tervezem az őszi menetrendet is! Megpróbálok majd írni néhány beszámolót a jobb dolgokról, de ez megint nem az a nap... :D Meghalok a fáradtságtól!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...