2012. május 16., szerda

Nagyon funny napok

Attól eltekintve hogy akad egynéhány megoldandó kérdés, a magam mögött tudott két nap igencsak olyanra sikerült, amilyeneket elképzeltem magamnak. Őszintén szólva villámcsapásként ért a "programrengeteg" és végre valahára találtam magamnak egy kis társaságot. Persze mit várok, tíz napja vagyok csak itt. Mondjuk úgy, hogy türelmetlen típus vagyok. Vannak dolgok amikben végtelen türelemmel rendelkezem, de ha jó dolgokról van szó, akkor ilyen nálam nem létezik. Ha várok valamit, vagy ha számítok valamire, akkor minden bajom van. Lényeg a lényeg, ami az itteni életem beindulását illeti elég türelmetlen vagyok.
Hétfőn dolgoztam, nem vittem túlzásba, 11-ig. De nagyon jó napom volt benn. Utána elmentem az 1$-os boltba és tartottam egy kis "amerikai napot". Vettem magamnak fagyasztott egytálkaját, egy milánói szerűséget és egy sajtos tésztát. Vettem mellé nachost, ahhoz sajtszószt és egy kis Milkyway csokit. Hazajöttem, megettem a spagettit, utána a nachost toltam befelé. Érdekessége ennek az, hogy míg otthon csillagászati ára van egy zacsi ilyesminek, a sajtszószról nem is beszélve, addig megkaptam itt egy-egy dollcsiért. Azthiszem szeretem ezt a boltot. Eszméletlen cuccok vannak amúgy benne. Amcsi zászló mintás ereklyék tömkelege. Már most tudom hol fogok bevásárolni ha megyek haza. Ezzel töltöttem a délutánt. Ettem, ettem és ettem. Gyümölcsöt és ezeket. Este "lakógyűlés" volt. Megbeszéltünk néhány dolgot. Napközben pedig "ritkán látott" barátokkal csevegtem skype-on. Az egyetlen dolog, ami beárnyékolta a napom az a folyamatos fejfájás volt. Igazából a partra terveztem menni napozgatni, de persze nem volt olyan az idő.




Tegnap, azaz kedden, meg volt beszélve egy kis shopping a kolleginákkal. A lakótársammal Katival, egy Hawaii-i csajszival és egy román lánnyal. Egész nap szépségápolós-rendrakós napot rendeztem. Körmöt lakkozgattam, rendezgettem itthon a cuccaimat, meg ugybár végre addig aludtam amíg jólesett. Jó sokáig rohangáltam pizsiben, élvezkedtem, senki nem volt itthon és én szabad voltam. Megint skype-olgattam is, nagyon jólesett a lazulás. Puccbavágtam magam időre, majd elmentem az 1$-osba és vettem egy csokit megint, majd bemasíroztam a Dunkinba a csajokhoz. Csevegtünk, már amennyit én igazán hozzá tudok bármihez is szólni néha. :D
Bepattantunk Olivia Ford terepjárójába és elmentünk telefont venni Katinak. Nem is volt ez olyan egyszerű művelet mint ahogy gondoltuk. Belibbentünk a bevásárlóközpontba, és ahogy tükröződtünk az ajtóban egyszerre jutott mindannyiunk eszébe a Szex és NewYork. Meg is voltunk pont. Egy rövid vörös, egy hosszú barna, egy rovid szőke és egy hosszú szőke. Én voltam Carrie. (passzol is, én vagyok a nagy irogatós) Úgy elment ott az idő és a pénz is, hogy a tervezett shoppingolás a Marshallsban elmaradt, helyette elmentünk egy közeli kínai kajáldába és rendeltünk egy gazdaságos de bőséges menüt. Imádtam a kocsikázást, üvöltött a zene, lobogott a hajam, a csaj őrülten vezet, de én nagyon élveztem! A kínaiban egyedül én nem csalódtam szerencsére. Szokásom új helyeken azt rendelni amit amúgy is ismerek, mert abban még tán bízhatok. Nem vagyok amúgy oda a kínai kajáért de ez nekem finom volt, szezámmagos édesszószos csirke, barna rizs és valami tojásos-káposztás tekercs, nem tudom mi a magyar hivatalos neve, mondom, nem nagyon vagyok otthon ebben. Ezután szétváltunk Elysia a Hawaii-i leány bepattant a szuper kis sportautójába, mi pedig a Fordba és haza lettünk fuvarozva. Itthon még dumáltunk egy keveset, majd lefeküdtünk. 






A mai küldetés a bankszámlanyitás volt. Átsétáltunk Oliviához, hivatalosak voltunk egy kávére, amit én ugyan nem szeretek és meg nem iszom, de az invitációt elfogadtuk ugyanis Kati nagy kávés. Beszélgettünk a teraszon, közben megérkezett Elysia, aki végül elvitt minket a bankba. Kati segített, fordított nekem. Meg nem értettem volna különben miről karattyol a nő. Persze ez nem teljesen igaz. Értem én is... csak nem pontosan. Viszonylag gyorsan elintéztük, jelentem, van amerikai bankszámlám. Nagyon menő! Hamarosan megküldik postán a kártyácskámat és gyűjthetem rá a vagyont... hehe. Ezután lementünk a partra, Kati ma is ott dolgozott, elméletileg őt vittük le. Elysiaval kettesben sétálgattunk egyet a parton. Mennyei volt! Hatalmas hullámok, totális jó idő és jó társaság. Hihetetlen így utólag hogy mennyi mindenről beszélgettünk. Egyik pillanatban Elysia ordított egyet hogy vigyázzak, de már nem volt időm. Megfordultam megnézni mivan és csak annyit láttam hogy jön egy hatalmas hullám, egészen a csípőmig felcsapott, tiszta víz lett mindenem, még a táskám is. Elkezdtünk ugyan futni, de már nem volt ugyebár idő. Á nagyon vicces volt igazából. Az egész olyan filmjelenetes volt. Kezünkben a cipellőnk, szaladgáltunk a hullámok elől, nevetgéltünk... Utána végigsétáltunk a sétányon is, oda meg vissza, bementünk Katihoz, kajáltunk ott egyet, beszélgettünk. Végül Elysia hazahozott, aranyos csajszi nagyon és az a vezetés. Erre mondják; kicsi a bors, de erős. Ja és imádom a kocsiját.



Apropó kocsi... Tegnap Olivia felvilágosított hogy a legendákkal ellentétben elég egy helyi személyi vagy jogsi és tudok venni kocsit. Így arra jutottam hogy talán jövőhéten fogom magam, elmegyek Georgetownba és csináltatok magamnak egy személyit. Megtehetem. Tiszta izgi. Lesz amcsi személyim is. A jogsival az a baj, hogy vizsgát kell hozzá tenni hogy megkapd, az meg ugye ugyancsak belefáj néhány dollárpapába. Inkább választom az egyszerűbb utat. Elég egy személyi is. Ma Elysia mondta hogy tud esetleg segíteni autó-vásárlás ügyben, így elöntött a boldogság. Elmondta hogy mi mennyibe kerül, hogy s mint vannak itt a teendők ez ügyben. Egy lépéssel előrébb egy saját amerikai autóhoz, el sem hiszem. Nézegetem masszívan az interneten a jövendőbeliket. Most éppen találtam egy lehetséges áldozatot. Ha a csillagok kedvezően állnak nekem, akkor tán már jövő hónapra lehet egy verdám itt is. Mily mennyei lenne! De jövő hét után beindul itt a tömegközlekedés is.... most konkrétan el kellett gondolkozzak ezen a szón, mert angolul jutott csak eszembe. Kezdődik :D
A mai este lájtos, úgy volt hogy tán elmegyünk egy mexikói bárba margaritázni, mert ma margarita nap van, tehát akciós. Ebből maradtam ki múlt héten, ezen a héten meg mindenki passzívnak ígérkezett és lett is. Sebaj, lesz még szerda.

2 megjegyzés:

  1. Mééég, ííírj mééég!!! Olyan jó volt olvasni. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!!!
      Rajta vagyok az ügyön, ahogy akad írnivaló, pötyögöm is befelé! ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...