2012. november 9., péntek

Malibu, Santa Monica & egy véget nem érő éjszaka

Aztán egy ilyen éjszaka után felkelsz baromi korán - megint - csak hogy megtekintsd Julia Robertset, ahogy a gyerekeit viszi suliba. Én szó szerint a pizsamámban mentem, ez Amerikában egy teljesen bevett szokás:) Évi is velünk tartott. Elkísértük az "ő" gyerekeit suliba, aztán beálltunk megint a posta elé és bámultuk a közönséget. Nos, MEGINT nem jártunk sikerrel, viszont a férje a gyerekekkel éppen előttünk sétálgatott el a járdán. Marie közölte hogy mégsem aznap vagy az a program amire a szülék is hivatalosak, hanem másnap, pénteken, bocsássunk meg, rosszul tudta. Hát Juliaról immáron 100%-osan lecsúsztunk, mivel másnap mi már réges régen Vegasban voltunk. Csalódottan cammogtunk haza, Évit mondjuk annyira nem érintette meg a dolog. Nem is csodálom. Otthon visszapihentünk az ágyikóba aludni, mivel az idő amúgy sem volt ekkor annyira jó, ami annyit jelentett hogy felhős volt nagyon, de meleg és száraz idő  Kellett a pihenés, ugyanis tudtuk, hogy az éjjel nem fogunk aludni egy percet sem. 
Dél környékén felkeltünk, az idő még mindig olyan furcsa volt. Átkocsikáztunk a közel Malibuba, tudom hogy semmi különös nincs ott, de én már nagyon vártam. Mindig is az volt a tervem, hogy bérelek majd egy sárga FordMustangot és azzal repesztek át Malibura, és csinálok egy tökéletes sorozatot erről a járgányról az óceánnal a háta mögött. Nos, minden álom nem válhat valóra - elsőre  Így ez idén kimaradt, de helyette Évivel tehettük meg szinte ugyanezt. Lesétáltunk a pierhez, láttuk a kis cölöpökön álló házikókat, az egészen tiszta vizet és a nagy nyugit. A nagy harmónia közepette történt egy kis baleset is, a több száz négyzetméteres szabad részt figyelmen kívül hagyva, egy sirályra éppen Vivi és Évi fölött jött rá a szapora, így ők szépen kaptak egy adag sirályszart. Röptében. :) Istennek hála eme csapatmunkából én kimaradtam, de nevetni is én nevettem tán a legjobbat. Annyira tragikomikus volt! :D
Meglátogattuk hát a közeli mosdót és segédkeztem a romok eltakarításában  nagyon kedves tőlem... :P Ezután lementünk a partra, gyönyörködtünk a vízben  Vivivel irtunk megint a homokba, hisz egy bizonyos barátnőmnek még mindenki előtt megígértem hogy belevésem a nevét a malibui homokba, ugyanis a Mustangos, terveket még együtt szövögettünk annak idején, középiskolában. Illetve egy másik ígéretnek is eleget tettem. Malibu egyszerű, de nagyszerű  Mivel nagyon nincs mit csinálni ott, hamar ott is hagytuk, közvetlen azután, hogy Vivivel ajánlatot kaptunk három fiatalembertől hogy megtanítanak szörfözni... Hát nemet mondtunk, szerencsére tényleg mennünk kellett. Viszont ami vicces volt hogy kiderült hogy az edzőjük MAGYAR  - mi más - és mondták hogy van egy szó, amit állandóan használ, egy nagyon csúnya szó. Hát, többször is elmondták, de szinte lehetetlen volt megérteni, mire megfejtettem a megoldást ami így hangzott; "IstenBasszaMeg!" Cool.












Átgurultunk SantaMonicara, ahol már éhen akartunk halni, igy beültünk a California Pizza Kitchen-be. Vivi egy pizzát rendelt, Évi kajájának már nem emlékszem a pontos nevére, én pedig egy egyszerű húsos paradicsomos spagettit. Végre valami rendes kaja! Őszintén szólva, kajára baromira sajnáltuk a pénzt, nagyon egyszerű étkezéseket rendeztünk. Évitől ezután elváltunk, ő ment dolgozni, mi pedig le a partra, ismét. Leültünk  pihentünk egy jó darabig, én valamin kattogtam, nem tudtam bealudni, de egyébként remekül éreztem magam, csak gondolkoztam.  Felvilágosítást kaptunk, hogy apró pici rákok vannak a parton a homokban s ha egyhelyben álldogálsz, megcsípnek előszeretettel. Valahogy el is ment a kedvem a mezítláb homokban rohangálástól. Végigsétáltunk a parton, át a pier alatt, ahol a nap megint pompázatosan színezett.
Visszasétáltunk az utcákra, benéztünk még a TJMexx-be, én vettem is egy zöld rucit, elégedett voltam, mert tervben volt egy ruha beszerzése.













jellegzetes amerikai női testforma







Busszal mentünk vissza Palisadesre, Évihez, vártunk is egy darabig mire jött. Időben mentünk, hogy össze tudjunk szépen készülni, mivel az esti buli után, nem tértünk már haza, hanem egyenesen a reptérre készültünk, ugyanis korán reggel nekünk már repülnünk kellett Vegasba. Melissa nagyon rendes volt, beleegyezett hogy elvisz minket buli után a reptérre. Szépen felváltva tettük este a dolgunkat és közben egy hirtelen ötleten felbuzdulva, mind a hárman a zöld ruhánkat kaptuk magunkra, micsoda szerencse hogy pont zöldet vettem, ok meg eleve azt gondolták ki maguknak. Melissa is megérkezett, o is nálunk készülődött  majd elköszöntünk anyukától és kihordtuk a mázsányi cuccunkat. A röhely az volt, hogy akárhogy is próbáltuk, nem fért be a két bőrönd a kocsiba, így Melissa Évivel hazament, kicserélte a kocsit egy egyel nagyobbra - azért mik nem vannak... - és abba szépen bepakoltunk. Én közben ültem az úton a csomagomon, úgy néztem ki mint valami kilakoltatott prosti. A szomszéd frankón meg is kérdezte hogy minden rendben van-e. :D


Ezúttal WestHollywoodba terveztünk menni. Így is tettünk, baromi messze le is parkoltunk a helytől  ahol egy órán keresztül álldogáltunk az ajtóban, mert az atom kedves ajtónálló feka kolléga eléggé szelektált. Látszott hogy ezt a bulit nem Évi szervezte, és nem promóterrel mentünk. Nem volt zökkenőmentes Marie is megjelent még az elején, mindenki ideges volt, de nem mozdultunk sehová. Évi mondta hogy menjünk a Lure-be ahol szombat este voltunk, de Melissa érthető okok miatt - mert ugye megharapták - nem vágyott oda. Végül mégis beadta a derekát és de jól tette. Tehát Hollywoodba be, ismét egy nagy kör séta, végül a Lure. Egy Beverly Hills-i gazdag gyerek is velünk volt, és kicsengette nekem a belépőt  ugyanis akadt egy kis kalamajka, nekem elfelejtettek jegyet adni, így mindenki bement, én meg kinn ragadtam. Hmm, király.
Ezúttal a hely egy másik részén voltunk, zárt részen, ahol az EC TWINS szolgáltatta a zenét, sosem hallottam róluk, de állítólag California leghíresebb Dj párosa. Tényleg nagyon jó zenét nyomattak, ismét ingyen ittunk,  és mulattunk, ez a hely is jól nézett ki.





Zárásig mulattunk, majd kifelejövet Melissat betalálta néhány fickó, akikkel elbeszélhetett. Amúgy baromi vicces volt, mert mi, a magyar lányok pont a magyar zászló utolsó színébe  a zöldbe öltöztünk össze, igaz, szándékosan, de a másik két német ajkú lány pedig német zászló első színébe a feketébe és nem szándékosan. Igaz Melissa osztrák, de értitek ti úgyis a lényeget! A lábam már kezdte feladni, nem volt szó ennyi sétáról, szóval a lehető legmagasabb cipőmbe bújtam. A fickók valami afterpartyba hívtak és Melissa igent mondott, holott mi már a reptérre szerettünk volna menni. Átkocsikáztunk nem messze, én Converse cipőbe bújtam mert meghaltak a végtagjaim. A zöld csőruhával nagyon dizájnos volt. Bementünk egy épületben ahol a lift kártyával működött  majd a 17-en kiszálltunk, bementünk egy fehér ajtón, és egy penthouse-szerűségben találtuk magunkat. Ahogy beléptél az ajtón már láttad is a hatalmas üvegfalat. Előtted hevert Hollywood s bár kivilágítva éppenséggel nem volt, de be tudtuk lőni hogy innen tökéletes panoráma van a HollywoodSign-ra illetve ha lenéztél látta a csillagokat az úton  Hová kerültünk így spontán??? Édes jó élet! nem hittünk a szemünknek. Leültünk valamire, az ablak - bocsánat, üvegfal - felé nézve és bámultunk körbe. Melissa biztosan nem volt eddigre elragadtatva attól hogy siethettünk is tovább a reptérre miattunk.


Nem is voltunk sokáig, még én is azt mondom hogy sajnos...Innen egyenesen a reptérre mentünk, partyruhákban húztuk be a bőröndöket  nagyon filmjelenetesek voltunk. Az első mosdóban átöltöztünk, rendbe szedtük magunkat, ez már nagyon megy. Aztán álltunk is be a sorba becsekkolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...